ტრენინგის მეცხრე დღეს გავიარეთ მერვე მოდული, რომელიც სასწავლო პროექტის
პორტფოლიოს ჩვენებას ეხებოდა. მოვისმინეთ ერთმანეთის პრეზენტაციები და შევაფასეთ პორტფოლიოს
შეფასების რუბრიკით.
ინტელის ტრენინგზე
დავრეგისტრირდი გაზაფხულზე და დიდი ინტერესით ველოდი.
ამ ტრენინგმა საინტერესო და ახალი უნარ- ჩვევები შემძინა, დამანახა პროექტებით სწავლების დადებითი მხარეები, თუ როგორ შეიძლება უფრო საინტერესოდ და მრავალფეროვნად მივაღწიოთ თემის სიღრმისეულ შესწავლას.დავრწმუნდი, რომ პროექტებით სწავლება საკმაოდ რთული, მაგრამ ეფექტური და საინტერესოა. ამ ფორმით მოსწავლეების შინაგანი მოტივაციის გაზრდა ბევრად უფრო ადვილია, ვიდრე უბრალოდ ტრადიციული ფორმატით მუშაობისას.
გავეცანი 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების ჩამონათვალს, რომლის განვითარებაზე ზრუნვაც თითოეული მასწავლებლის აუცილებელი მოვალეობაა. ეს ის უნარ-ჩვევებია, ურომლისოდაც თითქმის შეუძლებელი და წარმოუდგენელია წარმატების მიღწევა.
ვფიქრობ, ინტელის ძირითადი კურსი დამეხმარება მოსწავლეთა წარმოსახვის, შემოქმედებითი უნარების წახალისებასა და, საბოლოოდ, უკეთესი სასწავლო შედეგების მიღწევაში.
ამ ტრენინგმა საინტერესო და ახალი უნარ- ჩვევები შემძინა, დამანახა პროექტებით სწავლების დადებითი მხარეები, თუ როგორ შეიძლება უფრო საინტერესოდ და მრავალფეროვნად მივაღწიოთ თემის სიღრმისეულ შესწავლას.დავრწმუნდი, რომ პროექტებით სწავლება საკმაოდ რთული, მაგრამ ეფექტური და საინტერესოა. ამ ფორმით მოსწავლეების შინაგანი მოტივაციის გაზრდა ბევრად უფრო ადვილია, ვიდრე უბრალოდ ტრადიციული ფორმატით მუშაობისას.
გავეცანი 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების ჩამონათვალს, რომლის განვითარებაზე ზრუნვაც თითოეული მასწავლებლის აუცილებელი მოვალეობაა. ეს ის უნარ-ჩვევებია, ურომლისოდაც თითქმის შეუძლებელი და წარმოუდგენელია წარმატების მიღწევა.
ვფიქრობ, ინტელის ძირითადი კურსი დამეხმარება მოსწავლეთა წარმოსახვის, შემოქმედებითი უნარების წახალისებასა და, საბოლოოდ, უკეთესი სასწავლო შედეგების მიღწევაში.
ტრენინგის მსვლელობისას გავეცანი
ბლუმის
განახლებულ
ტაქსონომიას
. დავრწმუნდი, რამდენად მნიშვნელოვანი და აუცილებელია
მაღალი დონის სააზროვნო უნარებზე მუშაობა. შევეცადე ჩემი პროექტის გეგმის შედგენისას
ეს ფაქტი გამეთვალისწინებინა და შესაბამისად დავგეგმე თითოეული აქტივობაც.
გავეცანით პროექტის შესახებ
ინფორმაციის გავრცელებისათვის საჭირო საშუალების -ბუკლეტის ნიმუშებს და თავადაც დავამზადეთ
ბუკლეტები.
პროექტზე მუშაობა რომ
საინტერესოდ წარიმართოს აუცილებელია სწორად ჩამოვაყალიბოთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო
კითხვები. კითხვების ეფექტურად დასმა განაპირობებს მოსწავლეების სიღრმისეულ
აზროვნებას
და
სააზროვნო
სასწავლო
კონტექსტის
შექმნას,
რომ
ამით
სწავლის
პროცესი
უფრო
მიზანდასახული
და
აზრიანი
ხდება.
გავეცანი შეფასების სხვადასხვა ფორმას და სტრატეგიებს .განვიხილე კოლეგებთან თუ რა არის შეფასების მიზანი , რა მეთოდებია მისაღები ამ მიზნის შესასრულებლად,როდის გამოვიყენებ შეფასების შერჩეულ მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს და როგორ გამოვიყენებთ მიღებულ შედეგებს .
გავეცანი შეფასების სხვადასხვა ფორმას და სტრატეგიებს .განვიხილე კოლეგებთან თუ რა არის შეფასების მიზანი , რა მეთოდებია მისაღები ამ მიზნის შესასრულებლად,როდის გამოვიყენებ შეფასების შერჩეულ მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს და როგორ გამოვიყენებთ მიღებულ შედეგებს .
ტრენერი გვესაუბრა
საავტორო უფლებების დაცვის მნიშვნელობაზე,დიფერენცირებულ სწავლებაზე, გარდნერის
მრავალმხრივი
ინტელექტის თეორიაზე.
ერთად დავგეგმეთ და გავუზიარეთ კოლეგებს საჭირო აქტივობები და მიდგომები, რომლებიც
დაგვეხმარება სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების
მოსწავლეებთან მუშაობისას.
ვისწავლეთ ბლოგზე ფაილების ატვირთვა და გამოყენება.
ვისწავლეთ ბლოგზე ფაილების ატვირთვა და გამოყენება.
ინტელის ტრენინგი მეტად მრავალფეროვანი
და
საინტერესო
იყო
,რაც
ტრენერის დიანა მიქაძის
დამსახურებაა
და
ამისთვის
დიდ
მადლობას
ვუხდი
.
ძალიან საინტერესო იყო, თქვენთან ურთიერთობა, ძალიან მომეწონა პროექტის პრეზენტაცია !
ReplyDelete